Bloc & Noticies

NOU PRODUCTE DE VIATGES AEROCLUB

A més d’assessorar-vos, també volem proposar-vos, dins les limitacions actuals, noves fórmules que permetin desplaçar-vos sense preocupar-vos de res i seguir gaudint del plaer de viatjar sense condicionants. Per aquest motiu hem creat “VIATJA ACOMPANYAT EN CATALÀ”, la fórmula viatjera que a alguns no els encaixarà ni per casualitat, però que per d’altres pot ser la idònia. Tan simple com marxar acompanyat d’un guia experimentat que es dirigirà al grup en la nostra llengua i que s’ocuparà de coordinar, supervisar, organitzar, executar i dirigir el grup des del dia d’inici fins al retorn a Badalona. Sense presses, però sense pausa; amb anhel i curiositat, però sense saturació; amb agilitat, però amb comfort. Tan és que el grup sigui petit o gran, donat que el guia us acompanyarà encara que sigueu 4 integrants. Utilitzarem vehicles de major o menor dimensió segons el nombre d’inscrits, per bé que també atendrem les vostres peticions i dissenyarem els itineraris que desitjeu per ser conduits i acompanyats pel nostre guia en exclusivitat. La clau és l’adaptació i aquesta serà la nostra premisa: la polivalència del nostre guia permetrà sortir sense un mínim d’inscrits.
La primera proposta que trobareu adjunt ens conduirà al cor de França al setembre, però podeu descobrir els nostres programes al nostre web:  Benelux, Aquitània i Périgord, Portugal… i, a la tardor, Capitals Bàltiques i un fantàstic Nova Zelanda. En grup, però amb la tranquilitat de moure’t de la mà d’un expert per a que gaudeixis com si anéssis sol, però en bona companyia.
Esperem veure’us aviat. Nosaltres ja estem en marxa…

BENVINGUTS A LES MALDIVES

Quan dos viatgers es coneixen, s’enamoren i decideixen passar la seva vida junts, a l’horitzó es dibuixa, inevitablement, la silueta d’aquesta destinació únic, meravellós i d’una bellesa incomparable.

Pocs llocs en el món compleixen amb tanta exactitud els requisits que milions de parelles enamorades de tot el planeta li posen al viatge romàntic dels seus somnis. Maldives ofereix un ventall amplíssim d’experiències per a dos, tant si aquests dos són uns nuvis de lluna de mel, uns nuvis que volen fer el gran viatge de les seves vides, o un matrimoni amb ganes de renovar el seu amor en un destí exòtic i ple d’encants naturals.

Recordem que aquesta insòlita nació és, en realitat, un arxipèlag format per al voltant de 1.200 illes, que suren a la meitat de l’Oceà Índic agrupades en 26 atolons. No és casualitat que la paraula ‘atol’ tingui el seu origen precisament aquí, a Maldives.

Vistos des de l’aire, els atols de les Maldives, com Ari, Malé Nord o Malé Sud, els més importants, són veritablement sorprenents. La llacuna interior, tancada per un “corro” d’illes i illots, és també d’aigua salada, però no obstant això presenta una tonalitat de blau totalment diferent de la de la mar que envolta l’atol. Si a aquest contrast li sumem el color blanc de la sorra de les platges, el verd de la vegetació que tenen moltes de les illes al seu interior, i els tons més clars de blau que té l’aigua al costat de les ribes, el resultat és espectacular.

Maldives 1080P, 2K, 4K, 5K HD wallpapers free download | Wallpaper Flare